המון נשים כמוך ירדו במשקל וגילו איך לשלוט במשקלן לכל החיים בעזרת השיטה שלי.
 
האם תתני לי להוביל אותך יד ביד להשיג את מטרותייך על ידי אימון אישי בתוכנית "אחת על אחת" או בקורס "ריסטרט"?
 
אני מבינה שאת רוצה להתנסות בשיטה שלי ללא מחוייבות, אני מציעה לך להוריד תפריט שמתאים לך ולספר לי אחרי שבועיים איך הולך.
Previous
Next

קבלי מתנה תפריט בריא, דיאטטי ומאוזן לנשים ליום כיפור

יום הכיפורים הוא זמן לחשבון נפש מרוכז על השנה שחלפה,
על היחסים שלנו עם הסביבה,
על היחסים שלנו עם מי שאנחנו אוהבים,
ובעיקר זמן מחשבה והרהור על היחסים שלנו עם עצמנו.
 
אם כל יום היינו מקדישות כמה דקות לחשוב על המטרה שלנו ועל אופן התקשורת שלנו עם אחרים ועם עצמנו, היינו מגיעות ליום כיפור עם פחות קשרים פנימיים והרבה יותר נקיות מבפנים.
 
אני ממליצה להעזר בטכניקה של "דקה אחת של מדיטציה" על מנת ליצור ריסטרט למערכות הפנימיות שלך (מוזמנת לשאול אותי).
 
ללמוד לסלוח לאחרים עוברת בללמוד לסלוח לעצמנו. אני מזמינה אותך להרהר בשאלה "עד כמה את סולחת לעצמך כשאת לא עומדת במטרה שלך"? בין אם מדובר בשדה הקריירה, המשפחה, הקהילה ובעיקר בקשר שלך מול האוכל.
 
הנה תפריט ליום כיפור שהכנתי לך, כך תהיי הכי צלולה, ממוקדת ובריאה בזמן הריפוי הפנימי שניתן לנו ביממה הזו.
 
גמר חתימה טובה

שליטה במשקל ודיאטה מאוזנת לנשים

"לשלוט במשקל זה אומר שפעם בשבוע אני עולה על המשקל, אני רואה את המספר שמופיע שם ואני רק מתמקמת מחדש"…לא מלווה לתהליך הזה שום רגש.

כדי לשלוט במשקל, "את צריכה להגיע למצב שבו את עומדת מול כל מוצר אוכל בסופר ואת יודעת בדיוק כמה את צריכה לאכול ממנו, מה זו מנת חלבונים, פחמימות…ואם את מסוגלת באותו רגע לאכול את הכמות הזו, או לא, ולא משנה מה את בוחרת לעשות, את שלמה עם ההחלטה הזו ומתמקמת מחדש. באותו רגע את מסוגלת לראות את הרגשות שלך, את המחשבות שלך ואת התחושות שלך בגוף ולהתמקם מחדש וכך לצאת מ"אפקט היו-יו", להפסיק להתנדנד במשקל. 

הכי חשוב באורח חיים בריא, בדיאטה ובלשלוט במשקל זה להמשיך לנסות, לא להתיאש".

קבלי מתנה תפריט בריא, דיאטטי ומאוזן לנשים לימים שבשגרה

אני יודעת שאת סקפטית וניסית המון תפריטים ושיטות לרדת במשקל. 

אני מקווה שהצלחת, אך הסטטיסטיקה מראה שרק אחוז בודד מצליח לשלוט במשקל. כדי לרדת בפעם האחרונה באמת ולגלות את הנוסחה האישית שלך לשליטה במשקל צריך קודם כל לאכול את כל אבות המזון, כן, כולל פחמימות, פירות, חלבונים, שומנים וירקות.

הכנתי עבורך תפריט דיאטטי, בריא ומאוזן. תוכלי להוריד אותו ולשמור אותן כשומר מסך המזכיר לך את המטרה שלך.

לפנינו חמישה ימים של חופש וחג.

איך אנחנו צולחות את הימים שוברי שגרה הללו בשפיות ובשליטה על המשקל?

איזה תפריט לאכול בערב חג ובסעודה עצמה?

מה מומלץ לעשות כדי שלא נהייה דבוקות לאוכל שלא מקדם אותנו ונמצא בשולחן מול העיניים והאף שלנו?

כל התשובות כאן.

שנה טובה!

אתגר הסוכר - הכל על סוכר וניקוי מסוכר

"ארגון הבריאות העולמי מגדיר את מחלת הסוכרת כמגיפה של המאה ה-21, זה קורה משום שבכמעט כל מוצר שאנו קונות יש סוכר".

"פעם סוכר היה מאוד נדיר ויכלו לצרוך אותו רק אנשים ממעמד מאוד גבוה…עם התיעוש הוא החל להגיע לכל בית. בשנים האחרונות, בגלל הטכנולוגיות, אפשר להפיק סוכר מכמעט כל צמח…אנחנו בעיקר אוכלות סוכר מקנה סוכר ומסלק".

אתגר הסוכר הוא "הזעזוע הנכון בגלל שהוא משנה את הרכב החיידקים במעיים… כשאנו אוכלות סוכר זה מאכיל את חיידקי הקולי במעיים ומעורר את הקנדידה"…ואז אנחנו נמשכות לאכול עוד סוכר וחוזר חלילה".

"זה הזעזוע הנכון כי אנחנו חוות איך אפשר לחיות באיכות חיים אחרת…אנו חוות שינוי ברמת האנרגיה שלנו…אנו ישנות טוב יותר ומאוזנות ברמה הרגשית שלנו".

השאלה כמה סוכר לצרוך היא אישית ותלויה באיזון שלך בין גוף ורגש.

מי אנחנו?

שיטת גולדיס היא לא עוד "עוד דיאטה", זו ה – "דיאטה האחרונה שלך", זו הנוסחה שלך לשלוט על משקלך. אנחנו כאן כדי להוות פלטפורמה לשינוי עמוק בהרגלי התזונה שלך. בכדי לעזור לך לגלות איזה תפריט מאפשר לך לרדת במשקל בכיף ובקלילות. שיטת גולדיס תתן לך את כל הכלים הנחוצים כדי לאזן בין הצרכים הגופניים והרגשיים שלך, דבר שיאפשר לך להתמיד בירידה במשקל לאורך זמן, ובסופה גם לשלוט על משקלך!

עשו לנו לייק

שאלות נפוצות

מטרת השיטה היא ללמד אותך איך הגוף שלך פועל ולמצוא את הנוסחה האישית שלך איך לרדת במשקל וחשוב מזה, איך לשלוט במשקל שלך  

בזמן שמטרת כל הדיאטות היא ירידה במשקל, המטרה בשיטת גולדיס היא לא רק לרדת במשקל, אלא ללמוד לשלוט על המשקל לכל החיים. זאת אומרת, לרדת במשקל תוך כדי כך שאת מתכווננת לרגע שבו תגיעי למשקל המטרה שלך ותביני כיצד לשלוט על המשקל שלך לתמיד.

את מוזמנת לבחור את התוכנית המתאימה לך!

קורס ריסטרט או תוכנית אחת על אחת אונליין

אוכלים את כל אבות המזון (פחמימות, חלבונים, שומנים, פירות וירקות), הכל במידה הנכונה. הכי חשוב, מבין כל האופציות אלמד אותך לבחור רק את מה שאת באמת אוהבת

בודאי! שיטת גולדיס מתאימה את עצמה אליך

ממש לא! לא סופרים נקודות ובדרך כלל גם לא סופרים קלוריות. הקלוריות היחידות שמחשבים הם רק כדי לשים גבול לפינוק השבועי שתבחרי

את קובעת מהו המשקל שאת רוצה, כל עוד לא מדובר בתת משקל.

אם את לא יודעת מהו המשקל האידאלי שלך, אל תדאגי, נגלה אותו יחד באימון

ברור! נברר ביחד אילו מזונות את אוהבת ואנחה אותך מה לקחת לעבודה ואיך להכין ארוחות בריאות דיאטטיות תוך 5 דקות בלבד

עם נתונים אובייקטיבים לא מתווכחים! את תראי את התוצאה על המשקל, תרגישי רגועה יותר,מלאה באנרגיה וחזקה רגשית

בטח! השיטה שלי עובדת מעולה עם נשים כמוך. למה? כי בכל סבב של דיאטה שעשית בעבר, כבר הבנת דבר או שניים על איך גופך עובד, מה שאומר שישר תתרגלי לתוכנית שלי 

בוודאי! ועוד איזו דיאטנית!!! 

עדי לוי צ'ולמן היא דיאטנית קלינית הוליסטית, אישה רבת תארים בתחום התזונה, הנה כמה מהם:

B.Sc– תואר ראשון במדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים.

סטאג' בתזונה קלינית – בבית החולים הדסה עין כרם.

לימודי תזונה וצמחי מרפא לפי הרפואה הסינית המסורתית

מאבחנת לפי סוג דם, בדיקת שיער למצב המינרלים והמתכות הכבדות התוך תאיות. ובדיקות גנטיות.

את מוזמנת לבחור את התוכנית המתאימה לך!

קורס ריסטרט או תוכנית אחת על אחת אונליין

אם את כבר יודעת איזו תוכנית מתאימה לך, פשוט תתקשרי אלי: 054-2347442

הצטרפי לקבוצת הפייסבוק הפעילה שלנו:

 
‎אני יכולה לשלוט במשקל שלי - הכל על דיאטה טבעית, בריאה ומאוזנת לנשים‎
Closed group · 2,873 members
Join Group
 

רוצה לדעת יותר על השיטה? יש לך שאלה?

Call Now Button
דילוג לתוכן