שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לשירות שלנו,
לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת. 

בנוסף, תמצאי כאן טיפים שיקלו עלייך לרדת ולשלוט על המשקל

שאלות נפוצות על תוכניות האימון

אחת על אחת אונליין

טיפול שבועי (המסלול המהיר) או דו שבועי (המסלול המטאורי), העובד על שיפור הרגלי התזונה שלך בשלוש רמות:

  1. תפריט – משתנה ונהייה מדוייק עוד ועוד, לפי הנתונים שאת אוספת על עצמך עם הזמן.
  2. תרגול פיזי – מתון או ב"ראבק" את בוחרת…העיקר לגלות מהי המידה הנכונה עבורך כדי לרדת ולשלוט על המשקל.
  3. תרגילי מודעות – כדי לאסוף עוד ועוד מידע על עצמך, ללמוד להרגע ולהכניס אנרגיה לגוף.

המפגש השבועי אונליין יכוון אותך, יתן לך מוטיבציה וימלא אותך בנחישות כדי שתוכלי להמשיך ולהתאמן. להתאמן על מה? על לעשות כמה שיותר מהמטרות האישיות שלך לעוד שבוע אחד בלבד, עד לפגישתנו הבאה.

בשיחת וידאו של חצי שעה, בזמן המתאים לך, פעם בשבוע, בפלטפורמה קבועה (סקייפ, פייסבוק וידאו או וואטסאפ וידאו) מה שנוח לך

המפגש הראשון בן שעה וחצי וכולל:

  • ראיון אישי והמשך מיפוי אורח החיים שלך (השלמות משאלון אורח חיים שמלאת לפני),
  • הדרכה על השיטה
  • קביעת תפריט לפי מה שאת אוהבת, המתאים לסדר יום שלך.

ככה תוכלי להתחיל מייד, בנחישות ומלאה במוטיבציה.

התפריט ישתנה משבוע לשבוע לפי הנתונים שאת אוספת על עצמך בעודך מנסה לעמוד בתפריט שקבענו. הנתונים הללו יכולים לכלול רגישויות למזונות, רמת אנרגיה, רגשות, מחשבות ותחושות בגוף. 

עברית, ספרדית ואנגלית

את נשקלת פעם בשבוע בבית ביום ספציפי על הבוקר ושולחת לי בוואטסאפ.

בצורה הזו תהיה לך הזדמנות לראות את המחזוריות של הירידה במשקל.

כשתביני איך הגוף שלך פועל, רמת הציפיות שלך תהייה ראלית והרעשים בראש יפחתו.

המסלול המהיר: פגישת אונליין, בת חצי שעה, פעם בשבוע.
משך המסלול: ארבעה חודשים

המסלול המטאורי: שתי פגישות אונליין בשבוע, בנות עשרים וחמש דקות כל אחת, פלוס תמיכה בוואטסאפ ללא הגבלה בימי חול. משך המסלול: ארבעה חודשים

את מוזמנת להתקשר אליללא התחייבות ונבדוק יחד איזה מסלול הוא המתאים לך ביותר 054-2347442

שאלות נפוצות על השיטה​

יחודיות השיטה

בזמן שמטרת כל הדיאטות היא ירידה במשקל, המטרה בשיטת גולדיס היא לא רק לרדת במשקל, אלא ללמוד לשלוט על המשקל לכל החיים. זאת אומרת, לרדת במשקל תוך כדי כך שאת מתכווננת לרגע שבו תגיעי למשקל המטרה שלך ותביני כיצד לשלוט על המשקל שלך לתמיד.

בעזרת כלים פורצי דרך של מודעות עצמית תפגשי את האישה שתמיד רצית להיות: האישה הרזה שבך, האישה שמלאה באהבה עצמית, האישה שמלאה באנרגיה, זו שנחושה לרדת במשקל בפעם האחרונה בהחלט מתחילת האימון שלך….זו את העתידית.

כשתגיעי למשקל האידאלי שלך, בשונה מהפעמים הקודמות שירדת במשקל, המחשבה, הרגש והגוף שלך כבר יהיו מוכנים ומורגלים בלחיות את הגרסה הטובה ביותר שלך כל החיים.

עם נתונים אובייקטיבים לא מתווכחים! את תראי את התוצאה על המשקל, תרגישי רגועה יותר, וחזקה רגשית

בטח! השיטה שלי עובדת מעולה עם נשים כמוך. למה? כי בכל סבב של דיאטה שעשית בעבר, כבר הבנת דבר או שניים על איך גופך עובד, מה שאומר שישר תתרגלי לתוכנית שלי

ממש לא! לא סופרים נקודות.

הקלוריות היחידות שמחשבים הם רק כדי לשים גבול לפינוק השבועי שתבחרי

בוודאי! ועוד איזו דיאטנית!!! 

עדי לוי צ'ולמן היא דיאטנית קלינית הוליסטית, אישה רבת תארים בתחום התזונה, הנה כמה מהם:

B.Sc– תואר ראשון במדעי התזונה באוניברסיטה העברית בירושלים.

סטאג' בתזונה קלינית – בבית החולים הדסה עין כרם.

לימודי תזונה וצמחי מרפא לפי הרפואה הסינית המסורתית

מאבחנת לפי סוג דם, בדיקת שיער למצב המינרלים והמתכות הכבדות התוך תאיות. ובדיקות גנטיות.

בטח! אם תרגישי אחרי תהליך הקליטה שהשיטה לא מתאימה לך, תקבלי 100% החזר כספי, מלבד דמי הרשמה (100 ש"ח לאימון אחת על אחת, 250 ש"ח לקורס ריסטרט)

קורס ריסטרט

זו באמת שאלה לעניין, יש המון קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא/ירידה במשקל ואני בטוחה שגם את ניסית אחת או שתיים בחייך.

אני בעצמי, הורדתי לבד 15 ק"ג ואז נתקעתי. הצטרפתי לקבוצת תמיכה ושם רזיתי עוד 32 ק"ג. כמשתתפת, וכמנחה קבוצות לנשים בתחום בשש שנים האחרונות, אספתי את כל היתרונות של קבוצת תמיכה והוספתי אלמנטים עוצמתיים שיתמכו בתהליך שלך. הנה כמה מהם:

  • זמן מוגדר – הקורס הוא בן 18 מפגשים בלבד (אל תדאגי, לא תשארי לבד, אני אמשיך ללוות את תהליך השינוי שלך גם אחרי הקורס).
  • למידה חוויתית –  בכל מפגש תהני מלמידה ותרגול של טכניקות וכלים שיעזרו לך להמשיך בתהליך הירידה במשקל ובשינוי הרגלי התזונה שלך.
  • הלמידה מלווה אותך כל השבוע – ממממ…שיעורי בית? כן! אתן לך שיעורי בית הכוללים בעיקר תרגילים המגבירים את המוטיבציה ומשפרים את הדימוי העצמי שלך, מה שיעזור לך להתמיד באימון
  • הערכה – הערכת המיקום שלך בתהליך, ותיעוד מה עובד לך, יעזרו לך להבין את הנוסחה האישית שלך לשלוט במשקל לשנים ארוכות.

הקורסים יתקיימו בירושלים ובתל אביב

הקורס יפתח בתחילת ספטמבר

בטח! אוכל להתאים קורס במיוחד עבור העובדות והעובדים שלך

תכלס, מה עם האוכל ועם המשקל?

אוכלים את כל אבות המזון (פחמימות, חלבונים, שומנים, פירות וירקות), הכל במידה הנכונה.

פעם בשבוע, את מוזמנת לאכול פינוק שבועי עתיר קלוריות.

הכי חשוב, מבין כל האופציות אלמד אותך איך לבחור ולאכול רק את מה שאת באמת אוהבת, מרמת הירק ועד לפינוק השבועי.

בודאי! שיטת גולדיס מתאימה את עצמה אליך

התפריט הראשוני נקבע לאחר מיפוי אורח חייך והעדפותייך התזונתיות.

התפריט ישתנה משבוע לשבוע לפי הנתונים שאת אוספת על עצמך בעודך מנסה לעמוד בתפריט שקבענו. הנתונים הללו יכולים לכלול רגישויות למזונות, רמת אנרגיה, רגשות, מחשבות ותחושות בגוף. 

את קובעת מהו המשקל שאת רוצה, כל עוד לא מדובר בתת משקל.

אם את לא יודעת מהו המשקל האידאלי שלך, אל תדאגי, נגלה אותו יחד באימון

ברור! נברר ביחד אילו מזונות את אוהבת ואנחה אותך מה לקחת לעבודה ואיך להכין ארוחות בריאות דיאטטיות תוך 5 דקות בלבד

פתרונת מושלמים לאורח חיים בריא​

המון נשים מתייאשות בדרך אל החלום הנכסף בגלל אינטנסיביות החיים ועומס המטלות הנדרש מהן.
אם את מרגישה כך, את לא לבד. לאישה של המאה ה-21 יש זמן לכולם מלבד לעצמה. תפקידייך הרבים (אמא, בת זוג, עובדת, חברה, בת) דורשים את תשומת ליבך כך שלא נשאר לך כוח לתכנן, להכין, לקחת איתך ובסופו של דבר לבחור לאכול את התפריט המזין והבריא שיוביל אותך לרדת במשקל ובסוף הירידה, לשלוט עליו.
הבחירה להקדיש לעצמך זמן היא קריטית לכל מי שרוצה לרדת במשקל. כמו כל פרוייקט בחיים (את רואה את זה בתפקידייך השונים) כדי להצליח בו, דרושים תשומת לב ואנרגיה.

מהנסיון שלי ושל הנשים העוקבות אחר השיטה שלי, אגיד לך שהפן הטכני של הכנת המזון ואכילה בריאה ומידתית הוא קריטי להשגת מטרתך, אבל יש צעד מקדים, והוא זה שיאפשר לך להחזיק בתפריט מאוזן ובאורח חיים בריא לאורך זמן, וימלא אותך במוטיבציה והוא: הכנה שמערבת את כל החושים שלך ומכוונת את המחשבה שלך.

איך עושים את זה? זה פשוט, כל מה שאת צריכה זה לקחת דקה של שקט עם עצמך ולארגן את היום שלך בדמיון כשאת רואה, מרגישה, ממששת, שומעת ומריחה את כל מה שאת הולכת לאכול. תחווי עם כל החושים את הכנת האוכל ואכילתו כשאת שמחה ומלאה באנרגיה.

המוח שלך יחווה את ההכנה הזו כמציאות וזה יעזור לך לעשות בחירות מועילות עבורך במהלך היום.

עוד לא הכרתי את האישה שלא ניסתה להאיץ את תהליך הירידה במשקל שלה על יד הפסקת אכילת פחמימות. כולן ניסו, כן, וגם אני.

כשמסתכלים על זה במבט של חישוב קלוריות, יתכן שזה יעבוד לתקופה קצרה, כי הרי את מכניסה לגוף ערך קלורי נמוך יותר מאשר קודם. אבל, אני רוצה להזכיר לך את הקושי שבעמידה בתפריט דיאטטי, כזה המקדם אורח חיים בריא ושליטה על המשקל לאחר הירידה.

המאמץ והאנרגיה הנדרשת כדי להחזיק בתפריט כזה לאורך זמן הוא ענק ולהוסיף עליו גם איסור לאכול פחמימות לא מקדם אותך. למה? בגלל שהמאמץ נהייה כבד מידי ואז את מפסיקה לעשות דיאטה בכלל.

לעומת זאת, אם תתמידי בתפריט עשיר ומאוזן הבנוי מכל אבות המזון, הסיכוי להתמיד בדיאטה גדל פלאים. כל זאת בנוסף לערך הבריאותי שיש בצריכת פחמימות (במיוחד לפחמימות מלאות).

איזו שאלה לעניין!

יש היצע כל כך גדול של לחמים שזה ממש מבלבל.
נוסיף לזה את חברות הפרסום והמיתוג שמטרתן לגרום לנו לקנות מוצרים מסויימים ולשם כך הן מאירות רכיב אחד ספציפי ומעלות אותו לדרגת פחמימת על כשבעצם איננו כזה, שבאמת קשה להבין מה בריא ומזין.
לחם מחמצת

כמובן שכל לחם מקמחים מלאים (פחמימות מלאות) בריא יותר מלחמים לבנים (פחמימות פשוטות), מה גם שהלחמים מדגנים מלאים מספקים יותר סיבים תזונתיים ולכן את תרגישי שבעה לאורך יותר זמן.

אז איך בוחרים איזה לחם לקנות?

יש לי פתרון מעולה עבורך!
הכלל שלי אומר לבחור לחם שיש בו פחות מעשרה רכיבים.

לחמים פחות בריאים מכילים חומרים המשמרים את חיי המדף שלהם, חומרים מווסתים ותוספי מזון למינהם שממש לא בריאים ומספר הרכיבים בהם עולה על עשרה ומגיע גם לשלושים.

תנסי את כלל הלחם שלי ומיד תשפרי את איכות הלחם שלך!

אני שומעת את השאלה הזו מהמון נשים, תשמחי לדעת שאת לא היחידה. נשים מספרות שהמים לא עוברים להן בגרון, שהן שוכחות לשתות מים, יש כאלו שמספרות שלא טעים להן לשתות מים.

לא משנה למה את לא שותה מספיק מים, אני כאן כדי להגיד לך שההרגל הראשון שאת צריכה לאמץ בחיים שלך, אם את רוצה לרדת במשקל, הוא להגביר את צריכת המים שלך ל 2-3 ליטר מים ביום. זו הכמות הנחוצה כדי לרדת במשקל.

תשמחי גם לדעת שברגע שתשתי יותר מים, תהיי פחות רעבה מכוון שהרבה פעמים אנחנו נוטות לבלבל בין צמא לרעב ואז אנחנו אוכלות במקום לשתות.

הכנתי עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לשתות יותר מים ולהגיע לכמות המומלצת שתתמוך בירידה שלך במשקל.

  • מלאי 2 בקבוקים של ליטר במשך היום
  • שימי לך תזכורת בסלולרי לשתות 2 כוסות מים כל שעתיים
  • אם את אוכלת שש ארוחות ביום, שתי 2 כוסות מים לפני כל ארוחה
  • הוסיפי למים לימון או מלפפונים (לאפקט ספא), או פרוסות של כל פרי הדר
  • שתי סודה
  • עשי לך תה קר של כל תה צמחים ללא תאין (כמעט כל תה למעט תה רגיל-שחור ותה ירוק)

העיקר, אל תתייאשי, גם אם לא הצלחת להגיע ל 2 ליטר מים ביום, לא נורא, תנסי שוב מחר. זכרי שהתמדה היא זו שבסופו של דבר תעזור לך לרכוש הרגלים שיעזרו לך לרדת במשקל ולשלוט עליו.

לרוויה!

אני שומעת המון עוקבות אחר השיטה שלי שמחפשות את הטיפים הכי משמעותיים כדי להקל על עצמן את המאמץ של עשיית דיאטה. בשלוש עשר השנים שאני אוכלת בריא הבנתי שיש כמה טיפים שעושים את החיים ליותר קלים, ריכזתי אותם עבורך:

שתי 2 ליטר מים ביום – נשים (וגם גברים כמובן) מבלבלות בין תחושת הרעב לבין תחושת הצמא ובמקום לשתות מים הן אוכלות אוכל מיותר. לטיפים על מה עושים כשקשה לשתות מים, ראי תשובה לשאלה בדף הנוכחי

קחי איתך ירקות לדרך – בכל מקום שתתארכי בו, ובכל חנות, תוכלי למצוא פחמימות וחלבונים, אבל ברוב המקומות לא תמצאי ירקות. ירקות הן הבסיס ליצור תשתית של שובע לאורך היום, קחי איתך כמה ירקות לדרך ואם אפשר גם תפוח או שניים.

קודם כל ירקות – איכלי קודם כל ירקות ואז את שאר רכיבי הארוחה ותראי שמשתלם לך! בירקות יש מים, סיבים שממלאים אותך וכמובן שכל הירקות מתוקים (שמת לב?). איכלי את הירקות ברוגע ולאט וכשתגיעי למנה העיקרית כבר תרגישי חצי שבעה

קופסאות איכסון – בזמן שאת מכינה ארוחת ערב או ארוחות לבית הספר של הילדים, הכיני לך שלוש קופסאות לשלוש ארוחות לקחת איתך למחרת לעבודה.

עמדי את הזמן נכון, יש לך רק 5 דקות להכין לך ארוחה מזינה? ארוחה מאוזנת יכולה גם להכיל 2 ירקות ומוזלי בריא (פרי, 4 חצאי אגוז, יוגורט ביו וכוס ברנפלקס)

40 דקות הליכה 4 פעמים בשבוע מצויינת לירידה במשקל

בחרי נכון – איכלי רק את המזונות שאת הכי אוהבת, גם כשמדובר בירק.

בפוסט הנוכחי נתתי לך כמה כלים שיעזרו לך באופן קונקרטי.
לכלי שיעזר לך בתכנון וימלאו אותך במוטיבציה קראי את הפוסט שלי: איך אני מתמידה בדיאטה ביום יום המטורף שלי

צרי קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך.

בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאילה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.